ОБЯВА ЗА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ПО ПРОЕКТ „ГРИЖА В ДОМА В ОБЩИНА ЛУКОВИТ“
Във връзка с изпълнение на Договор № BG05SFPR002-2.001-0053-С01 по проект BG05SFPR002-2.001-0053 „Грижа в дома в община Луковит“ по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“, финансирана от Европейския социален фонд плюс чрез Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027,
ОБЩИНА ЛУКОВИТ ОБЯВЯВА
ПРОЦЕДУРА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ, АНГАЖИРАН ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
- Домашен помощник – 27 бр., трудов договор, пълно или непълно работно време;
- Домашен помощник – 3 бр., допълнително обучени за работа с хора с психически увреждания и тежка умствена изостаналост, трудов договор, пълно или непълно работно време;
- Специалист „Здравни грижи“ – 3 бр., граждански договор - 40 ч. месечно;
- Рехабилитатор – 1 бр., граждански договор - 60 ч. месечно;
- Психолог – 2 бр., граждански договор - 40 ч. месечно;
- Психиатър – 1 бр., граждански договор - 20 ч. месечно;
- Социален работник – 2 бр., граждански договор - 12 ч. месечно;
- Шофьор – 2 бр., трудов договор, непълно работно време - 40 ч. месечно;
- Диспечер на услугите – 1 бр., трудов договор, непълно работно време - 45 ч. месечно.
I. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТИТЕ:
1. “ДОМАШЕН ПОМОЩНИК“.
Основни дейности:
- Извършване на социално-битови дейности в домовете на потребителите, включващи поддържане на лична хигиена в помещението, което потребителя обитава;
- Закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост (със средства на потребителя);
- Съдействие при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето (при необходимост);
- Оказване на помощ при хранене (при необходимост);
- Съдействие за закупуване на лекарства;
- Съдействие при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение, рехабилитация и при грижи в болница (при необходимост);
- Заплащане на битови сметки (със средства на потребителя);
- Съдействие за осъществяване на дребни ремонти и грижа за дома (със средства на потребителя);
- Административна помощ;
- Оказване на помощ при придвижване в дома;
- Оказване на помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация;
- Оказване на помощ и съпровождане извън дома;
- Оказване на съдействие за организиране на свободното време на потребителя и насърчаване на комуникацията и поддържането на социални контакти;
- Подпомагане на специалиста по „Здравни грижи“ при извършване на дейности, свързани с удовлетворяване на основни жизнени потребности на потребителя и др.
Образование: не се изисква.
Трудов стаж: не се изисква, работата като „Личен асистент“ и „Домашен помощник“, по проекти и програми с европейско или национално финансиране, е предимство.
Други: Документ, удостоверяващ успешно преминат курс за обучение по проекти и програми с европейско или национално финансиране, е предимство.
Специфични изисквания: Умения и нагласи за работа с възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания.
Вид трудов договор: Основен или втори трудов, за определен срок, съгласно проекта - 12 месеца;
Работно време: непълно
Място на работа: в дома на потребителя, в населените места в община Луковит.
2. СПЕЦИАЛИСТ „ЗДРАВНИ ГРИЖИ“.
Основни дейности:
- Предоставяне и събиране на здравна информация;
- Промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите, включващи: промоция, профилактика и консултиране на потребителите за социалнозначими заболявания; оказване на грижи за психичното, физическото, социално здраве на потребителите; извършване на профилактика в областта на хигиената и на индивидуалното здраве и др.;
- Медицински и здравни грижи и дейности, включващи: контрол върху извършването на специален тоалет; контрол върху подпомагане на дишането; контрол върху подпомагане при хранене и приемане на течности; контрол върху подпомагане на отделянето и др.
Образование: Лица с придобита професионална квалификация „Медицинска сестра“, „Фелдшер“ или „Акушерка“.
Професионална област: Медицина.
Трудов стаж: стаж в сферата на предоставянето на здравни услуги минимум 1 година.
Други: опит в областта на социалните дейности е предимство.
Специфични изисквания: гъвкавост, умения и нагласи за работа с възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания.
Вид договор: Граждански, съгласно проекта - 12 месеца.
Работно време: 40 часа месечно.
3. РЕХАБИЛИТАТОР
Основни дейности:
- Осъществява прегледи и използва рехабилитационни методи за подобряване и възстановяване на увредените функции и засегнати части по тялото на потребителя;
- Организиране и провеждане на общоукрепващи, мобилизационни и закалителни процедури;
- Обучение в ползване на помощни средства, приспособления и съоръжения за придвижване;
- Подпомагане укрепването и адаптирането на потребителите в семейството и социалната среда;
- Съдействие за адаптирането на обществото към потребителя и др.
Образование: Висше – бакалавър или магистър.
Професионално направление: „Кинезитерапия“, „Рехабилитация“, „Ерготерапия“.
Трудов стаж: опит в областта на социалните дейности минимум 1 година.
Други: няма.
Специфични изисквания: умения и нагласи за работа с възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания.
Вид договор: Граждански, съгласно проекта - 12 месеца.
Работно време: 60 часа месечно.
4. ПСИХОЛОГ
Основни дейности:
- Предоставяне на психологическа помощ и консултиране, в зависимост от индивидуалните нужди на лицата.
Образование: Висше – бакалавър или магистър.
Професионално направление: Психология и сходни.
Трудов стаж: минимум 1 година релевантен опит.
Други: Работата по проекти и дейности със сходен характер е предимство.
Специфични изисквания: гъвкавост и умения за работа с възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания.
Вид договор: Граждански, съгласно проекта - 12 месеца.
Работно време: 40 часа месечно.
5. ПСИХИАТЪР
Основни дейности:
- Специалист по психично здраве, лекар – предоставяне на психиатрична помощ и консултиране в зависимост от индивидуалните нужди на лицата. Диагностика, профилактика и лечение на психични разстройства:
- Нарушения на настроението, като депресия и биполярно разстройство;
- Тревожни разстройства, като всякакъв вид фобия, паническо разстройство, посттравматично стресово разстройство и обсесивно-компулсивно разстройство;
- Разстройства на личността, като асоциално разстройство на личността и гранично разстройство на личността;
- Психотични разстройства, като шизофрения;
- Хранителни разстройства, като анорексия нервоза и булимия.
Образование: Висше – бакалавър или магистър.
Професионално направление: образование по обща медицина и специализация по "Психиатрия";
Трудов стаж: минимум 1 година релевантен опит.
Други: Работата по проекти и дейности със сходен характер е предимство.
Специфични изисквания: гъвкавост и умения за работа с уязвими хора – психични заболявания и умствена изостаналост.
Вид договор: Граждански, съгласно проекта - 12 месеца.
Работно време: 20 часа месечно.
6. СОЦИАЛЕН РАБОТНИК
Основни дейности:
-
- Предоставяне на специализирана грижа и консултиране в зависимост от индивидуалните нужди на лицата, включително на изключително уязвими хора – с психични заболявания, с Алцхаймер, с тежка умствена изостаналост, с поведенчески проблеми и др.
Образование: Висше – бакалавър или магистър.
Професионално направление: Социални дейности и сходни.
Трудов стаж: минимум 1 година релевантен опит.
Други: Работата по проекти и дейности със сходен характер е предимство.
Специфични изисквания: специализирани в работата с лица с психични увреждания, Алцхаймер и умствена изостаналост.
Вид договор: Граждански, съгласно проекта - 12 месеца.
Работно време: 12 часа месечно.
7. ШОФЬОР
Основни дейности:
-
- Управлява закупеното средство за мобилна работа по проекта и др.
Образование: Средно.
Трудов стаж: Наличието на опит е предимство.
Други: Свидетелство за управление на МПС - категория В.
Специфични изисквания: да притежава умение за работа в екип.
Вид трудов договор: за определен срок, съгласно проекта - 12 месеца.
Работно време: 40 часа месечно, непълно.
8. ДИСПЕЧЕР НА УСЛУГИТЕ
Основни дейности:
-
- Организира, контролира, координира и участва в социалната, здравната дейност като разработва графици и транспортни схеми;
- Координиране на останалите наети по трудово и гражданско правоотношение служители, изготвяне на работни графици и контрол на тяхното изпълнение;
- Запознаване на потребителя със структурата, организацията и работния график на специалиста;
- Запознаване на потребителя с дейностите, които се осъществяват от специалиста в обхвата на услугата;
- Следи и отговаря за правилното водене и съхраняване на досието на потребителя;
- Поддържа връзка с потребителите и техните близки и приема заявки за предоставяне на подкрепа - според индивидуалната потребност и др.
- Осъществяване контакт веднъж седмично с МБАЛ – Луковит относно изписани възрастни пациенти и хора с увреждания, нуждаещи се от следболнични медицински манипулации, рехабилитации, социални услуги, психиатрична и психологическа подкрепа – при необходимост.
Образование: Висше – бакалавър или магистър;
Трудов стаж: опит в областта на социалните дейности е предимство.
Други: Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet.
Специфични изисквания: гъвкавост и умения за работа с възрастни хора и лица с увреждания, да притежава умение за работа в екип.
Вид договор: трудов, съгласно проекта - 12 месеца.
Работно време: непълно работно време - 45 часа месечно.
II. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
1. Заявление за заемане на длъжността /по образец/;
2. Автобиография (CV);
3. Копия на документи, удостоверяващи придобитата образователно-квалификационна степен;
4. Копия на удостоверения за придобита квалификация, сертификати и др., съотносими с длъжността, за която се кандидатства;
Кандидатите подават необходимите документи за участие в подбора – лично.
III. НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА:
1. Подбор на подадените документи.
Комисията извършва преглед на документите и изготвя списък на класираните кандидати. В списъка на некласираните кандидати се посочват основанията за некласирането им.
Информация се публикува на сайта на Община Луковит, както и на видни и достъпни места в общината.
IV. МЯСТО И СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:
-
- Подаването на заявления и приложените документи към него се извършва всеки работен ден от 08:30 часа до 17:00 часа, в деловодството на Община Луковит, гр. Луковит, област Ловеч, ул. „Възраждане“ № 73, до 31.01.2023 г., включително.
- Разглеждане на документи – 03.02.2023 г.
- Обявяване на резултатите – 07.02.2023 г.
Лице за контакти – Стела Любомирова, началник на отдел ОСМД, тел. 0877 017213.
Файлове:
- Образец на заявление за работа
- Образец на заявление за работа – Домашен помощник
Още Новини
79
101
31
32
Всички Новини